BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 2, 2011

Di Sebalik Bear




the day before convo , i have to go to U for taking a robe..
before i go..i pesan to my mom and dad jokingly... "jangan lupa esok bawak bear besar2, bunga besar2..."
next day the convocation day...
my family fetched me and my friends at my friends house dulu to DATC (short form for the dewan)...
on the way to the dewan, my dad stop tepi jalan suruh my mom beli bunga (since that week was convocation week so banyak la orang jual2 bunga tepi2 jalan ke U..)
i said..."huh..tak surprise betul...huhu" my dad and friends gelak aje..hehe...
my mom siap tanya lagi nak bunga apa...matahari or roses..i chose roses...huhu..
bila dah sampai di Giant (car park) , my sis bukak bonet.. i wondering apesal la nak bukak bonet plak kan...
fuhh...they bring bear la for me...ini baru betul surprise...huhu..like like like...
when uploaded the pic me with the bear...my aunt tanya sapa bagi..i told la ibu ayah bagi...i story2 la kat my dad and mom pasal cu tanya sapa bagi... my dad said...bukan bagi.. itu TUNTUTAN.... cesssss..... =p



0 comments: