BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 23, 2011

Yang Tahu

Dlm family aku, hanya 2 3 org je yg tahu aku dah xde pape dgn kamu....adik2 ku, ayh ibu ku langsung xtahu....mcm mane nak bg tahu..dorg pun ade masalah dorg sendiri...ibu yg xberapa sehat...ayh yg ade masalah kewangan...adik2 yg sibuk dengan hal masing2....kalau kamu...semua family kamu tahu....and i know ur big family, all of them want you to forget me....oleh sebab itu, mungkin dah xde harapan untk aku berbaik dgn kamu...ahhhhh....why all his happened to me....am i too wrong.....dah xde sape diantara kamu yg cube nak memahami aku.....adakah dorg lg kenal aku smpi boleh ckp mcm tu? bkn nak slh kan dorg, dorg mestilah nak pertahan kan kamu....kamu kan keluarga dorg....dorg nye life x same dgn kite..dorg senang...x sesusah mcm kita...kamu lg tahu diri aku dr dorg.....i am so sad...rase mcm dihina...rase mcm kalo berbaik semula pun akn dicemuh oleh keluarga kamu...arghh....

kamu slalu nak aku paham kamu...tapi kamu ade sekali x cube nak paham aku...rs sedih mcm aku....rs kehilangan mcm aku...rs rindu mcm aku....langsung xde rs kasihan....??? tahulah aku slh....buat keputusan x pikir panjang.... tp xde ke kamu rs yg kate2 ku itu ade benarnye...i am so sad.....kamu dl ungkit 2 3 hari aku x msj kamu...aku msj kamu tp xbnyk...tp kamu ade ingat x yg kamu pernah buat lebey teruk dr tu...smpi seminggu..bkn sekali tp 2kali..ade ke aku ungkit balik pasal tu haritu....ingat?sedey sngt....am i too bad dimata kamu.....???? haish....give up dah rasenye.... I'm so sorry hakim for what i did to you...break ur heart...I really wanna live with you....I'm so sad....Hanya Allah saja yg tahu perasaan aku dikala ini....~

0 comments: